Otvírací doba:

Po• 14:00 - 21:00
Út• 14:00 - 21:00
St• 14:00 - 21:00
Ct• 14:00 - 21:00
• 14:00 - 22:00
So• 14:00 - 22:00
Ne• 14:00 - 21:00


facebook ico

Spolupracujeme s:


A další spřátelené weby...

Aktualita

Máte obchod, prodejnu, restauraci nebo jiný podnik, ve kterém by jste rádi nabídli naše zboží? Rádi se dohodneme na spolupráci..
Napište nám!

Přejeme Vám dobrý čaj a tvořivou náladu.

Prihlásit se
Cena nákupu: 0 Kč
basket_user_box


Sencha Kouchi - zelený čaj


header image detail
foto

footer image detail


Běžná cena:
190,- Kč
7,3 EUR
K dispozici:
Po dohodě






 

Zboží z kategorie:

Již prodané a vypité

Čaje




foto
foto

Popis:

Sencha Kouchi - velmi dobrý japonský zelený čaj - 50g

Velmi dobrý japonský zelený čaj sbíraný v horských oblastech nejmenšího japonského Ostrova Šikoku. Lístky sesbírané z keříků kultivaru Yabukita, který je nejrozšířenější odrůdou čajovníků v Japonsku, byly zpracovány metodou lehkého napaření (asamuši) a poté s největší pečlivostí srolovány do tvaru drobných, lesklých, smaragdově zelených jehliček. V suchém stavu vydávají velmi příjemnou, sladce ovocnou vůni a po zalití nám dávají jasný zlatavě zelinkavý nálev s typicky svěží, decentně nasládlou chutí, které je v prvním nálevu obohacena o jemný mléčný tón, v dalších nálevech se pak rozvíjejí stopy mladého angreštu, stopy oříšků a vše podkreslené chutí umami v dochuti s velmi nepatrnou svíravostí. Tento čaj byl sbíraný v květnu (Ichibancha)  v okolí vesnice Tsuno v údolí řeky Nijodó v prefektuře Kóči na ostrově Šikoku. Čaje z této oblasti jsou i v Japonsku velkou vzácností.

Sběr: Ichibancha (květen) 2013

Tento čaj je možné připravit na více nálevů.

Orientační návod na přípravu japonského zeleného čaje:

Objem nálevu: 2 dcl   ideálně v japonská čajová konvička Kyushu
Teplota vody: 60-70 °C
Množství čaje: 8 g (2 čajové lžičky)
Čas louhování: 1. nálev = 1 min.    ,     2. nálev = 10 s.     ,      3. nálev  = 30 s

Video jak správně připravit japonský zelený čaj - bancha, sencha, kukicha, genmaicha:




Created by obsah.info, 2011 - 2015